فردوسی پور به کمیسیون اصل نود احضار شد
dashtak
اجتماعی- تفریحی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 10:16 :: نويسنده : yaser

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبی که فردوسی پور مجری برنامه تلویزیونی 90 مطرح کرده است حاکی از حجم بالای رشوه در فوتبال کشور است که برای رسیدگی به این پرونده نیازمند توضیحات وی هستیم.

محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره دعوت از عادل فردوسی پور، مجری برنامه تلویزیونی 90 به این کمیسیون، گفت: آقای فردوسی پور در برنامه 90 مباحثی را مطرح کردند که باید ادعاهای وی مستند باشد؛ این حرف های آقای فردوسی پور نشان دهنده حجم بالای اطلاعاتی وی درباره فسادی است که در فوتبال کشور شکل گرفته و رشوه هایی که داده و گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ کسی در خصوص پرونده رشوه در فوتبال دستگیر نشده و همچنان جلسات اعضای کمیسیون اصل 90 با برخی مربیان و بازیکنان در حال برگزاری است افزود: برای بررسی فساد موجود در فوتبال کشور نیازمند اطلاعاتی هستیم که می توانیم بخشی از این اطلاعات را با استفاده از انباشت اطلاعات آقای فردوسی پور به دست آوریم از این رو وی را مانند افراد مطلع دیگر به کمیسیون دعوت کردیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dashtak و آدرس dashtak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1